Du har ett svart moln över dig

lite julklappar
Är nu tillbaka hos mamma och kan äntligen andas ut på riktigt för första gången detta jullov. Första veckan av jullovet spenderade jag hos pappa och där hans det med både en innebandymatch och ett biobesök med alla mina småsyskon (där alla inte riktigt kunde koncentrera sig under hela filmen utan vissa satt mest och gjorde annat, men det var fint ändå). Är helt slut, trots att jag inte har gjort någonting dessa dagar. Så blir det där hos pappa, hela stället liksom suger ut all ork. Nu är jag i alla fall tillbaka hemma och kan påbörja jullovet på riktigt! Har planerat att se klart alla avsnitt Heirs, klippa håret och inte köpa någonting på mellandagsrean eftersom jag sparar till en ny mobiltelefon då min gamla snart har sett sina sista dagar. Den har blivit lite sliten nu under de snart två år som jag haft den. Min fina ippe.

åh vad fina klappar :)

29 Dec 20.43

Men åh!! Creepers? Kan det bli snyggare eller? Lyckos dig Emma!

Svar: Precis! Dock blir jag väldigt lång...

29 Dec 20.43

En ny mobil lät inte dumt! Men OM du ska köpa en ny necessär ändå, kolla in Åhléns. De har den där modellen i flera storlekar och färger :)

29 Dec 20.43

vill äta upp din blogg pga fin :)):::):):))):::)::)::

29 Dec 20.43

vill äta upp din blogg pga fin :)):::):):))):::)::)::

Svar: men åh tack!! ska du säga som har cirka finaste bloggen!?

29 Dec 20.43

Oh snygga skor!

29 Dec 20.43

Snygga Creepers!

29 Dec 20.43

alltså bästa skorna!! Har likadana fast utan nitar och mina har gått sönder, så det går inte att knyta (=får spänna tårna </3)

Svar: Men åh vad tråkigt!! </3

29 Dec 20.43

Snygga skor:D

29 Dec 20.43

älskar skona!

29 Dec 20.43
namn:
URL:

kommentera: