Glitter på kinden, blicken i marken

♫ lyssna
För några dagar sedan bakade vi pepparkakor och jag bakade, som vanligt, nästan bara pepparkaksgubbar. I min familj bakar vi nästan bara pepparkaksgubbar, granar och bockar. Så har det alltid varit. Igår åkte vi bil till sundsvall för att besöka ikea. Jag fick en ny, stor kudde så nu har jag två stora kuddar att sova med. Sedan åt vi där, som man alltid gör. Idag var vi på julmarknaden på gamlia och det är alltid lika mysigt att gå omkring mellan marknadsstånden, trängas med folk och kolla på allt fint som säljs. Införskaffade mig en påse löste för 35 kronor, men det var det enda jag köpte. Om femton minuter går vi in i vecka 50, som kommer bli den jobbigaste veckan på länge. En massa inlämningsuppgifter, prov, tal på svenskan och bad på idrotten. Vet inte hur jag ska överleva.

(svar:) Åh, tack så mycket, vad glad jag blir!

kram

08 Dec 23.53

Mysigt! Vill också baka. Va fina de ble! :)

08 Dec 23.53

Åh gud vad gott! (säger jag som bara äter degen)

08 Dec 23.53

mysigt :D

08 Dec 23.53

sv: tack!

08 Dec 23.53

Åh vad gott och mysigt :)

08 Dec 23.53

Men så gott!! :)

08 Dec 23.53

Gott!! :D

08 Dec 23.53

gott! :)

08 Dec 23.53

fina dom blev:)

08 Dec 23.53

Vilken himla mysig blogg du har. Blir helt till mig. åh!

08 Dec 23.53
namn:
URL:

kommentera: