Fast du vet att hälften av dom som kämpar går under

2013-01-22: "du är så gullig emma", jag säger 'haha varför då?'
och hon svarar 'du bara är det.'
Hej. Vet inte riktigt vad jag vill skriva. Vad kan man skriva? Är nog inne i en skriv-svacka, tråkigt. Jag har i alla fall letat fram alla mina julsaker och invigde min nya julskål och min nya jul-temugg med mandariner och jordgubbste (och en lussebulle som vi bakade för några dagar sedan). Försöker få upp min julstämning med hjälp av julsånger (lyssnar alltid på michael bublé's julalbum på julen, tips!) och har till och med provat med några 'Sunes Jul' avnsitt, men det fungerar inte? Jag har fortfarande ingen julkänsla, utan endast 'det är snart jul, snart, inte än'. Det brukar ofta bli så för mig, att jag inte för någon riktig julkänsla förän snön har landat på marken, och det har den ännu inte gjort här uppe i umeå. Tre dagar till första advent, och ingen snö än så länge. Varför?

dör vad fin den julmuggen var

28 Nov 17.44

men vad mysigt de såg ut, och gott!

28 Nov 17.44

fina bilder och ja jag håller med; michael buble, ja!

28 Nov 17.44

åh älskar michael bubles julskiva!

28 Nov 17.44

Mumsigt! :D

28 Nov 17.44
Ann

Men åh, häng upp en ljusslinga, baka pepparkakor, lyssna på Frank Sinatras och Bing Crosbys bästa julmelodier, drick julte och gå med raggsockar jämt jämt jämt! Då kommer du få julkänsla, garanterat!

Och förresten, svar: DET ÄR ALDRIG FÖR SENT!! Jag hade velat börja dansa sen jag gick i sjuan, tog inte mod till mig förrän nu i tvåan (började dansa i höstas) och jag har INTE ångrat mig! SÅ värt!

Svar: Tack så mycket för tipsen! Får ta och prova det!! Får se ifall jag tar upp dansen igen också, till våren kanske!

28 Nov 17.44

Jag har inte heller någon julkänsla :s

28 Nov 17.44

mysigt :)

28 Nov 17.44

Svar: Vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på Canvas of Sweden, lycka till! :)

28 Nov 17.44

Åh mys<3

28 Nov 17.44

Ååh jätte fin blogg! lust och följas via Bloglovin :)?

28 Nov 17.44
namn:
URL:

kommentera: