Ibland är en lögn det finaste man har

Denna kväll hyrde min familj 'Känn Ingen Sorg' som vi såg medan vi åt tacos i vardagsrummet. Åh vilken fin film det är. Blir helt filmkär. Efter filmen var slut såg vi idol och jag förundras fortfarande över det faktum att Kevin är kvar. Även fast jag inte har följt idol så noga utan mest kollat lite då och då så tycker jag det var tråkigt att Jens inte fick vara kvar, jag gillade honom. Över till något helt annat: Idag hade jag matteprov och det gick bättre än förväntat. Jag trodde att jag skulle sitta med provet framför mig och inte kunna n-å-g-o-n-t-i-n-g, men det gick faktiskt rätt bra och jag lyckades svara på alla frågor. Jag gick till och med innan tiden var ute. I vanliga fall brukar jag sitta kvar längst av alla och panik-försöka skriva ner något svar, eftersom jag alltid tar en sån tid på mig när jag skriver prov. Försöker alltid vara noggrann för jag hatar att ha slarvfel, med det resulterar oftast i att jag inte hinner svara på allting. Tråkigt det där med tidspress, jag tycker vi borde få så mycket tid vi behöver så vi kan visa att vi faktiskt kan.

Mysigt med film och tacos med familjen :)
Sv: Jag förstår hur du känner.. Men tiden går rätt fort! Och sen får man ju fina tänder :)

23 Nov 00.57

Sv: åh ja ellerhur! Tog ett tag för mig att börja tycka om kaffe också haha men nu gillar jag det :D kram

23 Nov 00.57

Jag har just nu en Veckans Blogg tävling uppe på bloggen, har du lust att vara med? :)

23 Nov 00.57

Nämen tjenare! Du hade frågat lite frågor i ett inlägg på min blogg. Nu har jag svarat på några frågor i en video!
http://idahtt.blogg.se

23 Nov 00.57

SV: Jag med! Börjar ju om två minuter!!

23 Nov 00.57

mysigt :)

23 Nov 00.57

Inte följt idol jag heller, tycker bara de är skoj i början med folk som skämmer ut sig som inte kan sjunga :P
Var de en svensk film ni kollade på?

23 Nov 00.57

Känn ingen sorg är så fin!

23 Nov 00.57

Sv: Jaaa! Och det är bara en enda månad kvar tills jul idaaag!! :D

23 Nov 00.57

jaaa, det är riktigt roligt. får se hur länge jag orkar klä ut mig och så men ska iallafall försöka 'döda' en imorrn!!

23 Nov 00.57

- Se den så fort du får tillfälle! Den är verkligen grym!

23 Nov 00.57

vill också se den filmen :)

23 Nov 00.57

Så himla fin film!

23 Nov 00.57

åh känn ingen sorg är så himla fin

23 Nov 00.57

Den filmen är så bra!
Sv: åh tack så mycket , va gla jag blir :)

23 Nov 00.57

åh jag måste också se känn ingen sorg någon dag! :d
sv: ja, håller med dig oth (<3). tycker du att american horror story är läskig?

23 Nov 00.57

sv: tack ska du ha :)

~Bat kisses ^V^

23 Nov 00.57

Känn ingen sorg är så otroligt vacker!

23 Nov 00.57

Åh känn ingen sorg <3 Så otroligt bra!!

23 Nov 00.57

Förstår inte hur kevin kan vara kvar..

23 Nov 00.57

Den filmen måste jag ta och se någon dag :)

23 Nov 00.57

jag veeeet, min kompis gör alltid så fina dukningar! blir så mycket roligare att äta när det är fint runtomkring!

23 Nov 00.57

SV: aa, den är rätt nice :3
bara ett minus att det är så jäkla kallt :(

23 Nov 00.57

sv: ja för jag brukar också ha lite problem med skräck filmer, blir så sjukt rädd :(
men kanske vågar se american horror story då?? :d haha jag får väl se!

23 Nov 00.57

Åh ja, Känn inge sorg är ju filmdrömmen!
Och så himla trist att Jens fick åka, han var bäst och var den enda med bra musiksmak!
Ha det fint, kram!

23 Nov 00.57

https://www.youtube.com/watch?v=u25rP0-F_ko

Gå in och GILLA, lägg gärna in en kommentar och dela med era vänner, skulle betyda super mycket för mig, tack!:)

23 Nov 00.57
namn:
URL:

kommentera: