Let's get lost

 
 
 
Här hemma kokar vi litervis vinbärssaft och jag försöker ta igen på alla serier jag missat medan jag varit ute i stugan. Det går mindre bra, men vad gör väl det. Det finns alltid tid senare. Var på ikea för någon månad sedan och kom hem med lite plantor; både i plast och riktiga öken plantor. Det är ju så fint. Har även hunnit klippa håret kortare och det är så himla skönt. Att jag ser ut som en fem-åring kan man försöka att inte tänka på. *Jackson voice*: cute. Nu håller jag på att packa väskan till turkiet. Jag hoppas innerligt att det är fint där, för om det endast är varmt och turistigt kommer jag förmodligen gå under. Vi far till flygplatsen om några timmar och jag har fortfarande inte packat klart. Så typiskt, varför blir det alltid så? Snart börjar skolan också. Ursch.

2014 s/s grand launch

 
Har väntat sedan oktober på att winner ska debuta, och snart orkar jag inte mer. Kul att jag är i turkiet när de debutar också. Ah askul mhm.

Left out

 
Har mest sovit de senaste dagarna, då min dygnsrytm har helt försvunnit. Försöker vända tillbaks den med det går inte så bra... Idag for vi och kollade på friidrotts SM (?) och stannade kvar där tills det började regna och vi blev helt sjöblöta. Jag tyckte dock att det var skönt väder, eftersom det åskade också och det är cirka det bästa som finns. När vi kommit hem upptäckte jag att jag hade lämnat min balkong dörr öppen så hela mitt golv var blött. Haha rutinerat. På söndag far jag till stugan igennnnfnnfafnakfhejknaf. Vill ej. 
 
Alltså är så ledsen att jag inte bor i stockholm pga missar a-l-l-t-i-n-g här uppe i umeå..............................