Ett försök till årsresumé

Tänkte försöka mig på en liten årsresumé sädär som jag aldrig gjort förut. Vi börjar naturligtvis i:
Januari
1) Började januari med att ramla påväg till skolan så jag blev tvungen att gipsa armen. 2) Pluggade inför ett matteprov för första gången någonsin (hade aldrig pluggat inför ett matteprov) och det gick dåligt så då bestämde jag mig för att fortsätta inte-plugga inför just matteprov. 3) Försökte mig på att rita av cara delavigne, gick sådär. 4) Badade med badskum.
 
Februari
1) Skrev mina första nationellaprov och var jättenervös. Åt vattenmelon och vinddruvor till lunch en dag då vi fick sluta tidigt pga att vi hade ett nationelltprov på förmiddagen. 2) Bakade semlor med min lillasyster även fast varken hon eller jag äter semlor. Med roligt var det och fint blev det. 3) Vi skulle läsa en bok på engelskan i skolan. Dock så hann jag inte läsa ut boken för jag började läsa en annan engelskbok istället, så jag vet inte hur det slutar. Borde kanske ta och låna den på biblioteket någon dag. 4) Skaffade mig tv4play premium endast så jag kunde se alla säsonger av "familjen annorlunda". Såg alla säsonger på en vecka. Det är fortfarande mitt favoritprogram och jag längtar så efter att nästa säsong ska börja. (dock lite tråkigt att min favoritfamilj inte är med detta år, men det blir förmodligen bra ändå!)
 
Mars
1) Läste ur tidningen plaza, skrev ett A på ett historiaprov och det var snö på gatorna när jag gick till skolan. 2) Läste om astronomi på fysiken vilket var roligt då jag är väldigt intresserad av det. Hade myskväll med mig själv, tända ljus och de nya f.r.i.e.n.d.s. säsongerna som jag köpte. 3) Försökte komma på idéer till bildprojektet vi skulle göra i skolan. Det gick inge vidare utan slutade med att jag satt där sista veckan utan någon idé så jag fick slänga ihop något lite snabbt. 4) Såg väldigt mycket på f.r.i.e.n.d.s
 
April
1) Såg mycket på Suits, klippte och färgade håret själv samtidigt som jag lyssnade på snsd's album på spotify. 2) Vek pappersfåglar i mängder. Tänkte hänga upp dem i taket med det blev aldrig av. De ligger fortfarande på min bänk som står bredvid sängen. 3) Firade valborg själv (som alla andra valborg's) med saft och ferris bueller's day off. 4) Började skissa på bildprojektet och bestämde mig för att rita Xiumin och Luhan från mitt favoritband; exo. 
 
Maj
1) Var i fina Prag med min dåvarande klass. 2) Här började också min kärlek till himlen. 3) Sommarvärmen kom tidigt i år och jag blev tvungen att införskaffa mig ett par shorts även fast jag hatar att ha på mig det klädesplagget. 4) Lyssnade väldigt mycket på SMTOWN's album som fanns på spotify (de är tyvärr borttagna nu, men innehöll en massa låtar ifrån artister som ligger under SM Entertainment).
 
Juni
1) Satte in min tandställning och kunde inte äta så levde på hallonbanan smoothies och isvatten. Hade dessutom brännbollsturnering på skolan och vår klass vann (fast jag kollade bara på men ändå). 2) Gick ut grundskolan och fyllde sexton år, det firades med jordgubbstårta även fast jag inte tycker om tårta. Sexton ljus också, oj vad jag kände mig gammal. 3) Köpte första säsongen av vänner och såg det väldigt mycket. Finaste serien. 4) Började gilla b.a.p och såg på b.a.p killing camp. Följde även med till piteå för att se Tilda spela piteå summer games.
 
Juli
1) Köpte billiga kläder. 2) Skar av mig en del av fingertoppen och det var traumatiskt så jag var tvungen att ligga i min säng och äta klubbor hela dagen. 3) Köpte en fin klänning med katter på, och en blomkrans på h&m för 20:- 4) Var på nydala med tilda och mamma men jag är badkruka.
 
Augusti
1) Var i turkiet och det var varmt och äckligt, men rätt bra ändå. Dock bättre hemma (fast det fanns fina katter på hotellet, det var bra). 2) Började gymnasiet, träffade alla i min nya klass och köpte en jeansjacka på second hand. 3) Försökte rita min exo bias; Oh Sehun. Gick helt okej, är inte riktigt nöjd men det är man aldrig. 4) Kom hem från skolan en dag och var redan skoltrött.
 
September
1) Var ledig och åt sallad och vårrullar till lunch. 2) Hade matteprov som gick jättedåligt. Var tvungen att gråta inombords, protest inte-jobba någonting på lektionen och reblogga massa bilder av taemin (gör alltid det när jag är ledsen). 3) Köpte en fin annteckningsbok som jag skrivit allt för lite i. Borde ta upp det igen. 4) Köpte en byrå att ha istället för den där stora garderoben som täckte hela väggen.
 
Oktober
1) Köpte en ny prickig tröja. 2) Ritade Sehun igen, dock på ett lite annorlunda vis denna gång. 3) Köpte två böcker; Delirium och Let It Snow. 4) Började se flower boy next door och hade myskvällar varje kväll med ljus och fbnd.
 
November
1) Köpte ny tv och såg väldigt mycket på let's go dream team. 2) Ramlade med cykeln och skrapade sönder mina byxor. 3) Var less på cirka allting. 4) Köpte en julmugg och en julskål på ica maxi, åt satsumas och lussebullar och försökte få julkänsla. Gick sådär.
 
December
1) Bakade massor av små pepparkaksgubbar. 2) Fick en fin lysande julgran i paketkalendern. Det lyste fint. 3) Äntligen kom lite snö, olyckligtvis stannade den inte så länge. 4) Fick fina skor i julklapp. 
Annyeong~

Sv: Tack så mycket!

02 Jan 00.33

Fint du gjorde det

02 Jan 00.33

åh skorna!!!! så himlahimla fina

02 Jan 00.33

sv: yay high five! Åh är det skorna på bilden? De är i vilket fall hur fina som helst! Och det är klart att man offrar sig för sina finaste skor, man kan ju inte mobba skorna bara för att man råkar vara väldigt lång ;D

Svar: Ja, det är de skorna! Haha, precis!

02 Jan 00.33

Så mycket fint!

02 Jan 00.33
namn:
URL:

kommentera: