things to remember

gamla bilder från flygplansfönstret på väg till turkiet
Skrev detta igår
Idag: Har varit på bio med alla mina småsyskon förutom ett, vi såg bamse (som jag älskar mest av allt pga det var hela min barndom). Åt kyckling till middag och köpte godis för 21 kr. Såg en av mina favoritfilmer: 'The Number 23' och när den var slut såg vi '50 First Dates' som gick på trean. Imorgon är det söndag och dagen därpå är det måndag den 27 januari och efter tio månaders väntan sänds äntligen första avsnittet av detta års säsong av mitt absoluta favoritprogram; familjen annorlunda. Har längtat så länge och nu är det äntligen här.
 
Ps: Blev less på den gamla designen så jag gjorde en ny. För tillfället känns det bra med en vit blogg. Inte för att jag är speciellt ljus och happy och blä, men ändå. Känns bra med stilrent och vitt. Gillar vitt. (Fast inte lika mycket som svart). Åh det är så himla ljust ute och jag gillar inte det. Nu är det cirka nio månader kvar tills det blir mörkt igen och det är så jäkla länge att jag orkar inte vänta. Försöker hålla ut och tänker att jag faktiskt har lite mörkertid kvar av detta år. (ps lyssna på the great escape och tänk på ckotb).

vacker blogg. superfin.
haar du din blogg på blogg.se ?

Svar: Ja, den är på blogg.se!

26 Jan 16.02

Vilka häftiga bilder!

26 Jan 16.02
namn:
URL:

kommentera: