when autumn comes

 
Hej. Idag har jag haft en kort skoldag (som alla torsdagar fram till jul!!!!) och slutade innan lunch. När jag kom hem städade jag hela mitt rum (förutom garderoben som fortfarande är k-a-o-s) och sorterade dessutom alla skolpapper etc som jag hade kvar sedan ettan och tvåan, så nu har jag bara kvar de färdiga uppgifter som jag ville spara. Har dessutom rensat min ämnesmapp så nu är den tom och redo för att fyllas med årets uppgifter ha-ha. 
 
Just nu regnar det och jag har börjat se om 'the heirs' för andra gången. Sist jag såg den var för ca 2 år sedan tror jag? Hur som helst, fin och bra drama. Lite sterotypisk dock. Borde se klart 'flower boy next door' också för jag har f-o-r-t-f-a-r-a-n-d-e ca 5 avsnitt kvar av det. Har ett avsnitt kvar av 'who are you: school 2015' också men det har jag sparat pga vill inte att det ska ta slut </3. I alla fall, nu räknas det väl ändå nästan som höst. I alla fall på kvällarna, väl? För just nu är det mörkt och regnar så då bestämmer jag att det är kvälls-höst och på hösten är det helt ok att lyssna på roy kim's 'when autumn comes' vilket jag ska ta och göra nu. Här är två bra höst låtar (även fast en heter 'summer nights' lmao).
 
 

wide awake

 
gör: ser show me the money (och väntar på att nya avsnitt ska komma ut. har sett om alla som är ute ca 4 gånger nu...), läser, förstör håret, funderar över framtiden och göra vaga planer, saknar (soliga, fast mest regniga) prag, lyssnar på josh record och nell (<3), längtar till jul, tänker på skolan och om hur jag egentligen tycker skolan är rätt najs (not too much though bc u know.. it still sucks) och blir stressad över det faktum att om ca 10 månader så är skolan över?? för alltid?? (om en inte räknar in universitet etc) men it's over?? och vad gör en då?? hur skaffar en jobb?? vad vill en jobba med?? hur????????? så många frågeteckan som jag varken kan eller vill svara på.

fallin'

äe vet inte ens vad som händer längre. vem är jag? vad vill jag? vad orkar jag? vet ej. läste ett utkast från andra maj 2014 och då var det 44 dagar kvar tills jag fyllde 17. nu har det gått 59 dagar sedan jag fyllde arton. tiden går snabbt och jag är rädd. jag är så himla rädd för tiden. hur som helst, här är lite bra låtar:
 
 
 
 
funderar på om jag ska ta tag i no.mercy och se sista avsnittet. (har inte sett det än och det sändes i början av februari lmao). (vill inte se gun bli eliminerad). :-(. eller så ser jag om de avsnitt av smtm4 som finns ute. för typ 4e gången lol. hoppas ingen frågar vad jag har gjort i sommar pga ????? har inget svar.

Relax

 
Hej.
Förra året denna tid satt jag på ett flygplan till turkiet. (Vill också bo en en bergssluttning någonstans). Lyssnade på jung joonyoung hela flygresan dit (fatta lyssna på 'sailboat' samtidigt som en blickar ut över moln och havet). Gå till the convenience store, som låg 20sek från hotellet, mitt i natten pga jag och syster var törstiga. Somna till disney channel. Bara gå omkring. Saknar det. Eller, saknar väl mest att vara i _inte sverige_ om jag ska vara ärlig. Längtar även till vintern. Att cykla hem från skolan i dubbla byxor och massa tjocktröjor, och ändå frysa. Vill lyssna på Miracles in December och The Winter's Tale utan att det känns /fel/ och konstigt. 
 
Haha lol nä ska fortsätta med mitt smtm3 maraton nu. (Har ju sett alla avsnitt som so far har sänts av s4 så nu ser jag s3 yeah).