ultraviolence

 
Hej. Nu har jag inte varit inne här på ett tag igen. Verkligen värdelös bloggare hehe. Hade planer på att bli lite bättre men de verkar ha åkt ner i soptunnan. Får väl försöka igen då. I alla fall! Vad har hänt sedan sist? (inte så mycket). Spenderade största delen av sportlovet med att skruva möbler (det är farligt för plånboken men bra för hjärtat att ikea har kommit till umeå), så nu har jag förnyat mitt rum litegrann. Det känns skönt. Dock ser det typ likadant ut som förum lmao vet ej hur det hände när 3/5 möbler är nya. Sedan har jag lyssnat mycket på podcasts, hittat tillbaka till lana del rey så har lyssnat mycket på hennes nya album, spelat nintendo ds, gråtit lite över got7s comeback (detta är faktiskt deras bästa era någonsin???? och den har knappt börjat???), fått punka på cykeln två gånger, varit med vänner, gjort ingenting. Har kollat en hel del på dokumentärer också. Älskar dokumentärer och liknande. Dock suckar hela min familj när jag slår på animal planet, national geographic eller discovery channel, så i lördags när jag hade tvn för mig själv såg jag bara på en massa bra program. Faktiskt bästa. Just nu håller jag på att gå igenom dokumentärerna på svtplay, och nu senast såg jag en om jordskalv och hur det uppkommer etc. Intressant, var det. Trodde jag kunde rätt mycket om det, men har lärt mig så mycket mer invecklat nu. Hehe. Otur att när en ser liknande filmer på skolan så vill en sova pga sÅååÅ trÅÅååkigt? Vet inte varför. Tycker ju om det egentligen men skolan gör det till tråkigt? Konstig grej det där.
 
Nu ska jag i alla fall duscha, innan jag gör mig en kopp te och ser klart dokumentären om k2 jag började se efter jag hade sett klart den om jordskalv. Imorgon har jag en lektion, sen ska jag till tandläkaren och sedan åker vi till fjällen. Vi hörs.