00:44

 
 
일. Vill så mycket. Vill studera i korea nu nu nu men har inte råd.
이. Har fått sommarjobb i alla fall så kommer jobba hela sommaren och av det kommer jag ju få in lite pengar, samt att jag har pengarna som mina föräldrar har sparat åt mig ända sedan jag föddes, men jag vet inte om det är nog.
삼. Får p a n i k pga alla runt omkring mig har planer på livet, har råd att göra det de vill och ser en framtid. Jag vet lite halvt vad jag vill men pga för dåliga betyg från gymnasiet (som egentligen inte är dåliga men tydligen måste en vara ett jävla geni för att komma någonstans i den här världen) och för liten inkomst så känns det omöjligt. Vet inte vad jag ska göra. Blir så omotiverad när allt är skit.
사. Har i alla fall snart tagit det där jävla körkortet. Det är dåligt med tider såhär när det börjar gå över till sommar så vi kunde inte boka in det förens i slutet av juli, men då. (Om jag inte misslyckas med proven)(Vilket kan hända)(Hoppas inte pga är så j ä v l a less på allting som har med körkort att göra).
 
 
오. Vänner från högstadiet reser till australien, barcelona, usa, afrika, lite överallt känns det som, och folk från min gamla gymnasieklass verkar ha allting under kontroll. Förstår verkligen inte. Hur gör ni? Hur klarar ni av livet?
육. Ska jag skriva ut mitt största mål just nu? Så stort och konstigt att jag inte ens vill tänka på det pga mår bara dåligt, samt att det är lite ??? att ha som mål. (Eller är det ens ett mål?? Kanske mer ett /önske/mål). Här kommer det: Studera koreanska i seoul och sedan när en har blivit tillräckligt säker i språket, medverka i alla fall i ett avsnitt av '비정상회담/abnormal summit'. Haha. Vill så gärna diskutera med dem. Om vad som helst.
 
 
칠. Det har gått 3 veckor och jag är fortfarande både bitter & ledsen över att min favorit inte klarade sig genom första elimineringen av produce 101 och är nu inte med i programmet längre. Orkar inte ens förstå att av 101 deltagare skulle de som blivit rankade 1-60 gå vidare, och han blev rankad 61. En ifrån. De hade fått in ca 26 miljoner röster och mellan han och den som rankades 60 och precis klarade sig, skilde det 159 röster. Äe asdfghjkl vill inte tänka på det.
팔. Lyssnar mycket på dessa låtar just nu:
 
 
 
구. Just nu består mitt liv av: Jobba (fast har inte fått mitt schema än så jobbar bara halvdagar några dagar i veckan än så länge), vänta till onsdagar då 'abnormal summit' kommer ut, vänta till fredagar då 'produce 101 s2' sänds, vänta till söndagar då 1박 2일 kommer ut, samt vänta på att sommaren kommer så jag kan få lite lön. Denna eviga väntan. Känns som att de enda jag gör är att vääääänta på någonting bättre. 
십. Börjar jobbet 06:45 imorgon så jag borde lägga mig och sova. Ska försöka med det nu. Godnatt, hoppas ert liv är bättre än mitt.
 
ps märkes det att jag verkligen försökte fylla ut den här listan med onödiga saker pga blev obekväm med antalet och ville få upp det till tio.
ps2 hej här har jag inte skrivit på ett bra tag. kände såhär spontant kl. mitt-i-natten-när-jag-egentligen-ska-sova-så-kommer-få-sova-ca4h-inatt att det var en bra ide att börja blogga igen. ???. få ut lite känslor kanske. har ingen aning egentligen. egentligen är väl bloggvärlden död men det är väl jag i princip också så det gör ingenting.
ps3 känns som att mitt liv verkligen lever upp till mitt url