En millimeter från förfall

 
Har matteprov imorgon men jag glömde boken på skolan i fredags så jag har inte kunnat plugga n-å-g-o-n-t-i-n-g och på något vis har jag lyckats bli sämst på matte, så vet ej om jag kommer klara provet. Åh, jag var ju helt ok på matte förut men nu ba ":(". Annars så är det väldigt mycket just nu: skolan, taekwondon, julen, livet i allmänhet. Drunknar snart i skolarbeten. Har två prov och cirka 124454685 inlämningar innan jul (fast det är väl egentligen mitt eget fel, för att jag har skjutit upp så himla mycket och inte lämnat in uppgifter i tid så nu har allting samlats såhär i slutet). Finns så många saker jag borde ta tag i och bli bättre på, men finner ingen motivation. Åh nä vill bara ta studenten och dra till SK nu med det samma och ba hejdå see you never. 

SK = Sydkorea va? För uhm cirka typ likadant bara att jag vill till JAPAN nu nu nu och stanna för alltid!

Svar: precis!! jaaa, vill bara dit nuuu och stanna för alltid!! jag gillar ju egentligen sverige men är bara så less på det + hallå sydkorea och japan finns haha

14 Dec 22.55
namn:
URL:

kommentera: