you are my spring

repost???? vissa iaf.
 
hej nu e jag här igen happy times. skämta men det har varit fullt upp hela helgen, i alla fall i huvudet. jackson har fyllt år (skrev till och med en why-i-love-him lista med massa bra punkter och fina gif bilder men den är way för lame för att posta här)(även ifall kvalitén på inläggen här har sjunkit till 0 haha), minseok hoya sulli gikwang & mino har också fyllt år och på tisdag fyller yongguk år (så många födelsedagar nu?? hinner ej med), jag ska typ tävla i april??? fast vet ej om jag vågar, har äntligen gjort klart alla styckesformat till mindyard tidningen som vi höll på med förut i grafkom. nämen ska nog göra lite varm choklad och se på nyaste 2d1n (!!!!!!)(2d1n och wangkong är the reason im alive tbh). tänkte färga håret ikväll men tiden kom i vägen. har ju dessutom tappat en timme idag åh onödigt. ok hejdå.
 
ps gillar min icket-personal instagram och alla mutals där så himla mycket. postade för några min sedan en bild med captionen: "I have a math test tomorrow :/" och det är redan fem pers som har skrivit "good luck!" haha det skulle aldrig hända på min egna ig. varför är internet vänner så snälla och bra???? ily all.

cloud lamp

musik: iu - raindrop
tja hej hallå.
nä skämta men fick typ inspo/kreativitet i söndags så jag for och köpte en lampa och bad mamma ta hem en limpistol från jobbet (fördel med att hon jobbar på dagis är att vi kan "låna" massa pysselsaker haha) och letade fram lite bomull som vi hade i julas när vi sydde julgranspynt (dont ask). en m-a-s-s-a lim och bomull och tid senare såg det ut såhär. coolt. yes. ps glömde skriva i video att det var en diy och skrev direkt "du behöver" haha emma u suck och dessutom har jag inget video redigeringsprogram på den här nya datorn så jag blev tvungen att göra i movie maker haha..................... därav kvallan. (blev lite less på mm också så orkade inte satsa lmao ok enjoy)

ice cream cake

 
Sedan sista gången vi talades vid har jag;
spelat laserdome med klassen (kul men stressigt och läskigt)(skrek lite förmycket)
sett melodifestivalen
ätit godis
inte så mycket mer.
 
red velvet har släppt nytt också och videon är såÅåÅÅå fin, kan jag pls få leva i den.

fav.

 
haha måste ärligt sluta se denna så ofta pga blir typ ledsen??????? vill va där.

shadow

ritade lite i förrgår,
det gick sådär.
 
 
brukar ni ibland känna er som fonter? alltså typsnitt.
det brukar jag. jättekonstigt men ändå jättelogiskt.
 
idag känner jag mig lite som arial 16px;
(typ "du är på rätt spår men inte riktigt där" förstår ni?)
arial är nice men asfult om det är större än 9px;
 
hejdå.

re:stacks

 
1. tja 2. dator 3. syster klipper sig (+ jättefint tak???) 4. lunch på utopia med mamma
 
hej. kollar på gfriend videos och 2d1n s2, äter frukost till både lunch och middag (pga varken jag eller mamma orkar laga någonting). vill skriva rita teckna måla läsa men kommer mig aldrig för att göra det, vill beställa saker från internet men är ej 18 :(. detta inlägg har ingen som helst sammanhållning men imorgon ska jag i alla fall: rita & läsa. kanske. och försöka övertala mamma om den där internet beställningen. hejdå.