cloud lamp

musik: iu - raindrop
tja hej hallå.
nä skämta men fick typ inspo/kreativitet i söndags så jag for och köpte en lampa och bad mamma ta hem en limpistol från jobbet (fördel med att hon jobbar på dagis är att vi kan "låna" massa pysselsaker haha) och letade fram lite bomull som vi hade i julas när vi sydde julgranspynt (dont ask). en m-a-s-s-a lim och bomull och tid senare såg det ut såhär. coolt. yes. ps glömde skriva i video att det var en diy och skrev direkt "du behöver" haha emma u suck och dessutom har jag inget video redigeringsprogram på den här nya datorn så jag blev tvungen att göra i movie maker haha..................... därav kvallan. (blev lite less på mm också så orkade inte satsa lmao ok enjoy)

Nä fy vad sött, ser ut som ett ilsket åskmoln. Måste definitivt göra detta om jag någonsin skaffar en rislampa

Svar: ja, gör det! om en vill kan en också lägga ner en blinkande ljusslinga i lampan så blir det ännu mer blixt effekt! (jag hade tänkt göra det först men kom sedan på att jag inte ville ha en massa sladdar hehe, men är en ok med sladdar så blir det super snyggt!!)

27 Mar 19.51
namn:
URL:

kommentera: