electric shock

*starts singing 'electric shock' by f(x)*
Hej. Igår blixtrade det och eftersom det är cirka det finaste och bästa jag vet så var jag tvungen att sitta i min balkongöppning med täcket runt axlarna (för att inte frysa) och bara embrejsa the moment. Mitt rum ligger mot ett håll som gör att jag har hela himlen framför mig när jag kollar ut genom fönstret, vilket jag är väldigt tacksam för vid tillfällen som dessa. Åh, nej blixtar är så bra. Här har ni två gif-bilder också så ni förstår hur fint det var igår (om ni inte såg det själva).

wu yi fan

De senaste två dagarna har, mentalt, varit de svåraste dagarna hittills under 2014. Är helt slutkörd i huvudet och klarar knappt av att se ywcfts men jag gör mitt bästa för det är det enda jag har lust att göra. Nej, är bara så arg på sm att jag inte ens vet var jag ska ta vägen. "darkness in my eyes but lights up in the sky", typ.

fizzy

Slänger desperat ihop någonting som förhoppningsvis, åtminstone liknar skoluppgifter samtidigt som jag lyssnar på håkan hellström & coldplay & caroline costa. Har möblerat om både i sovrummet och på instagram då jag igår led av förändringsabstinens och kände att allting var alldeles för vanligt, så då fick det bli så. Nu tänker jag kolla igeom statistik kapitlet i matteboken så jag kanske förstår någonting på nationella imorgon.

flowerprint

 
Har (några veckor försent) skrivit klart en idrottsuppgift damtidigt som jag har lyssnat på coldplay och gråtit lite inombords pga alla instagramvideos exo lägger ut. Annars är allting helt okej. Rätt så okej i alla fall. Såg eurovision song contest igår och åh min koncentrationsförmåga är helt ärligt ett skämt för jag kan inte ens koncentrera mig nog länge för att avsluta detta inlägg på ett vettigt sätt. Hejdå.

human error

Wow rolig blogg haha nej men ärligt. Har ingenting att skriva om för jag gör ingenting? Sitter mest och väntar på att den här terminen ska ta slut, samtidigt som jag dricker ramlösa och läser/skriver på aff (som jag kanske borde uppdatera snart. haha åh mina prioriteringar finns inte ens). Väntar också på att overdose ska komma ut som official video på youtube (och inte som leaked video på dailymotion, åh hatar folk som early releasar)(bra engelska), och SM sa att den kommer ut den sjunde så jag hoppas på det. Lyssnar på shinee också. Åh deras misconceptions album är livet.