human error

Wow rolig blogg haha nej men ärligt. Har ingenting att skriva om för jag gör ingenting? Sitter mest och väntar på att den här terminen ska ta slut, samtidigt som jag dricker ramlösa och läser/skriver på aff (som jag kanske borde uppdatera snart. haha åh mina prioriteringar finns inte ens). Väntar också på att overdose ska komma ut som official video på youtube (och inte som leaked video på dailymotion, åh hatar folk som early releasar)(bra engelska), och SM sa att den kommer ut den sjunde så jag hoppas på det. Lyssnar på shinee också. Åh deras misconceptions album är livet. 

aff = fanfiction?!? :>

Svar: ja, precis! brukar du läsa där? ^u^

05 May 17.49

åh, nä alltså mera som fiktiva karaktärer, you know. har länge funderat på att skriva eget, men jag har inte självförtroende att visa det hehe!

Svar: Förstår precis hur du menar! Jag har inte heller vågat lägga upp någonting men i lördags kände jag bara: "nä, nu lägger jag upp detta!" Så då gjorde jag det!

05 May 17.49

alltså same, känner också hur all ork bara pooooooff ner i botten angående bloggen och allt.
fina bilder också hörru!!!

05 May 17.49
namn:
URL:

kommentera: