things don't always go the way we planned

Igårkväll var jag på öppethus på skolan, och kom inte hem förens halv tio. Frös nästan ihjäl när jag cyklade hem även fast jag hade dubbla byxor och en massa tjocktröjor, det märks att det är vinter. Väl hemma gjorde jag mig en kopp te för att få upp kroppsvärmen igen, och somnade sedan i soffan till superstar k4. När jag vaknade var det ljust och vitt ute så jag passade på att ta lite enkla fotografier från mitt sovrumsfönster för jag orkade inte gå ut. Har suttit framför skoldatorn hela dagen och försökt göra bort så många skoluppgifter som möjligt, men nu tänker jag ta mig en välförtjänt paus och komma ikapp i några serier jag inte haft tid att se. 

Fina bilder!

17 Jan 16.36

så fint! Men låter jobbigt att frysa sådär :)

Sv: Kul att du är med och tävlar :D

17 Jan 16.36

fina bilder

17 Jan 16.36
namn:
URL:

kommentera: