carry me far

mobilbild
 
Hej, här var det nytt och ljust. Tog mig i kragen och fightades lite med blogg.se och lyckades fixa ihop en design. Orkade inte mer än så här, så det fick bli som det blev. Har varken inspiration till att fotografera eller skriva (vilket jag inte haft på över ett halv år), och det är därför jag lägger upp så fula bilder med så fula texter. Förlåt. Jag ska försöka skärpa mig. På dagarna är det upp mot 30° grader här uppe i umeå (som i resten av sverige, har jag förstått). Jag som blir absolut livlös över 20° (egentilgen helst 15°) är mest inomhus och försöker överleva värmen. Det går bra det också.
 
Nu är det endast fem dagar kvar tills jag ser bangtan. Vad hände med tiden? Varför går den så snabbt? Jag har inte riktigt fått in att jag snart får se ett av mina favorit band live, och att jag sedan efteråt får träffa dem och prata lite kort med dem. Det känns lite... orealistiskt.

jag tkr personligen att man bloggar bäst när en får ta flera dagars paus mellan inläggen (eller månader år decennium)... de är ju bättre än påtvingade inlägg som inte blir till ngt :(:((
superfin mobilbild förövrigt!!!!

24 Jul 22.18

så fint det blev med designen!

24 Jul 22.18
namn:
URL:

kommentera: