är jag en ckotb än?

 
Hej hopp imorse vaknade jag ca 6:40 för skulle vara på gamlia 8:00, och kunde inte fara hem förens strax innan 21:00. Det var tävingar heeEEela dagen och jag hade inte min match förens typ kl14 så satt mest och kollade på + hjälpte till med västar osv medan jag väntade. Hadde laddat upp med ckotb-avsnitt igårkväll lol så när det var min tur så kändes det helt lugnt typ. Det var första gången jag tävlade och fick möta en som hade ANDRA GRADEN BLÅTT BÄLTE /blått med rött/5gup (dvs EN gradering ifrån avance!!!!) och själv har jag endast gultbälte/9gup så det var..... kul. Förlorade såklart men lyckades iaf ta ett poäng!!!! Och sofie aka huvudtränare + coach bjöd mig på godis efteråt för att "fira att du faktiskt tog ett poäng mot HENNE" för tydligen var hon asbra och hade mycket experience osv (såklart). Men men är nöjd och fick ju i alla fall silver! Plus att jag fick tävla gratis pga blev sponsrad av HKK :'). Nu är jag trött och hungrig och vill duscha så hejdå och godnatt.

namn:
URL:

kommentera: