2am thoughts

 
Hello. Nu är jag här igen. Händer kanske inte så jätteofta, men så kanske det brukar vara här. Kommer hit lite då och då, skriver ett par rader för att sedan försvinna. Har inte fotograferat någonting heller. Ska jag vara ärlig så tror jag det beror på att jag inte längre har photoshop på min dator och gillar inga andra fotograferings program. (Dock har jag ju photoshop på min skoldator, men orkar sällan ladda in bilder där). Så jag har näst intill inte tagit ett enda litet kort på snart ett år (?). Lite galet. Till något helt annat: Mama Awards 2015. Got7 vann ingenting men de är ändå vinnare för mig. Big Bang vann mycket, bland anant både artist of the year samt song of the year, vilket de verkligen förtjänar.
 
 
Det har hunnit bli december. För någon vecka sedan låg snön tjock på marken och termometern visade upp mot -19°C, men sedan kom regnet och nu är allting borta. Lagomt timat till första advent. Jag är ändå glad att jag är uppvuxen i Norrland, Sverige. Det är en himla bra plats, när en tänker efter. Mycket snö, lång vinter, lagom sommar, lagomt tomt. Sverige är bra. (Förutom politiken och de mänskliga rättigheterna som är på väg åt helvette). Slänger ut en tom tanke också: katter är fina.
 
 
Tänker på att kim juhyuk kommer lämna 2 days 1 night och blir rätt så ledsen i hjärtat. Det har ändå kommit ut ett avsnitt varje vecka i över två år nu, och vad ska jag göra utan mina cast members? Det kommer inte kännas likadant utan juhyuk... Undrar dock vad som kommer hända? Kommer de fortsätta med bara fem medlemmar, eller kommer de ta in en till (eller kanske två? tänker att i säsong två hade dem ju sju medlemmar)? Eller kommer detta bli slutet av säsong tre? Nej hujedamig vill inte ens tänka tanken. Gillar inte när rutiner bryts :-(

namn:
URL:

kommentera: