falling

lite bilder från februari förra året. 
och min favorit-låt av john park.
lyssna ♫
 
Går mest omkring och fryser, även fast det inte ens är minusgrader här i norrland. Gör bort en massa skolupgifter och har inte fotograferat n-å-g-o-n-t-i-n-g sen typ... augusti. Är så omotiverad på allt, men mår ändå ganska bra annars. Har köpt en ny dator också. Äntligen. Min gav helt upp för några veckor sedan så jag har varit datorlös sedan dess (förutom skoldatorn som jag ej gillar), men nu har jag en ny fin. En silver/vit. Fint. Saknar: basket på ckotb. och kyuhyun. litegrann.
 
PS min lillasyster har blivit jobbig_tonåring_01 och spelar alltid hög musik som hörs igenom väggen in till mitt rum. Det är jobbigt. Jag är less. Då brukar jag ge igen och bli jobbig_tonåring_97 och spela tvxq catch me ännu högre. (fast då blir kommer mamma och säger att det är skitjobbigt när jag lyssnar på "sån där japansk" musik. jag: de e inte japanskt. mamma: nä juste förlåt menade kinesisk. jag: x / x / x / x.)(thank you yoongi for your expressions).

haha åh jamen exakt, ännu värre om man kör på en blandning av koreansk och japansk musik och man blir tvungen att förklara, "det här är japanska... nej men förra var koreansk". så svårt är det väl inte att höra skillnad höhö...

Svar: haha precis, håller med! jag tycker inte det är så svårt att höra skillnad, men andra omkring mig ba "?????"

24 Feb 19.58
namn:
URL:

kommentera: