I won't stop

 
6 januari 2015 och under detta jullov har jag endast: sovit. Okej nä, ljuger lite grann. Jag har också:
 
• varit sjuk
• sett på f.r.i.e.n.d.s
• spelat nintendo
• druckit varm choklad
• lyssnat på "tvxq! the 4th world tour 'catch me' live album" så därför har jag nu I've-never-been-to-a-tvxq-concert sadness :(
• sett nästan en hel säsong 2 days 1 night (låter inte mycket med en säsong men alltså avsnitten är ca 1h40min långa och det finns 34 avsnitt så...) (vilket egentligen är ingenting om man jämför med säsong ett som har 232 avsnitt. tvåhundratrettiotvå. vågar knappt se den säsongen pga kommer fastna och inte göra någonting annat under närmaste halvåret...)
• läst fanfictions
• lyssnat på taeyang's RISE album. förmodligen det bästa albumet som släpptes 2014. forreal. lyssna här please. 
Har inte gjort en enda skoluppgift under lovet (är så lessszszszszzssz) men har en redovisning på fredag som jag kanske borde ta tag i. Imorgon. Orkar ej nu för nu tänker jag se episode 4 av "hitmaker" som kom ut idag och dricka varm choklad. Haha alltså har typ 7 miljoner program jag följer, och då har jag ändå övergett cirka 60% pga tidsbrist (också slutade de programmen att läggas upp regelbundet så hela mitt tvserie-schema förstördes och då blev jag arg så nu protest-inte ser jag dem lmao).
 
Och juste, det är fortfarande jaebums födelsedag här i sverige så grattis 내 사랑. 생일축하합니다. 사랑해요. Gillar hangul. Det blir som ett litet secret message till alla som kan läsa det. (om man inte fuskar och använder sig utav google translate). Hejdå.

namn:
URL:

kommentera: