expiration

 
Går mest omkring och väntar på att nya avsnitt av Show Me The Money ska komma ut (vilket det äntligen har gjort!!!! dock endast 360p och raw men en tag väl vad en haver). Är lite Zico biased nu men vet att han kan vara lite problematic så jag hoppas han slutar med det så jag kan bias him forreal. (dock är ju js wang always number one). Hahah alltså åååh vet ej vad jag säger. Har laddat ner 2d1n som jag (kanske???) kommer kunna se ikväll. Vi far ju till stugan aka umgås med familjen 24/7 aka inte ens sova själv utan delar rum med två syskon (på typ ett 7 kvadrat rum, najs) hhaaa-haHAHAahaHAaa går under. Inget internet heller. Alls. Lol. 
 
Här e mina album btw. Så fina. Så bra. Så värda pengarna. (lol kunde inte bestämma mig ifall jag ville ha white version eller pink version av ITMFL så köpt båda lmao)(men de e fina så det var värt det). Åh om fyra veckor börjar skolan och jag har typ inte ens haft sommarlov :-) :-) :-) känns inte som det iaf. Haha näe men ska väl packa och göra mig redo för en vecka i skogen utan internet, subway surfer 24/7 och barnkanalen program pga det e det enda mina syskon ser). hejdå :-) :-)

namn:
URL:

kommentera: