paradise lost

 
hej. 
kom hem från stugan i söndags och sedan dess har jag: varit på bildmuseet och biblioteket (var tvungen att lämna igen min bok som jag inte läst ut </3), gjort egen glass, sett lite 'show me the money' och '2d1n' (serri, har sett alla 2d1n s3 avsnitt minst 5 gånger nu...), fått hem mina album som jag beställde för några veckor sedan, läst mycket, sett mycket film, varit ute en hel del, druckit mycket saft etc. sommarlov helt enkel. på söndag far vi tillbaka till stugan igen, och jag har faktiskt lärt mig att tycka om vår stuga nu. förut var det jobbigt och ångestsfyllt att vara där, men nu tycker jag det är helt okej. förutom det faktum att det inte finns internet (alls) där. det är fortfarande lite jobbigt. mvh internetgenerationen.
 
nu ska jag se film.

namn:
URL:

kommentera: