blue

 
lite tankar i punktliknande form:
 
일. Idag åskade och blixtrade det och jag blev s-å g-l-a-d för jag ä l s k a r åsk&blixt väder. Stod på balkongen och ba mådde.
 
이. Lyssnar på loser av big bang och känner väl ganska mycket RELATE till den. (ps lyssna på den. den är bra.)
 
삼. Alltså det känns som att folk inte tycker om mig på sommaren för jag är så himla negativ till sol och värme och 98% av tiden jag ba pls!!!!! regna mer!!!!! va kallt!!!!! varför e det varmt i umeå ursch!!! lite så. (för tydligen är det okej att hata snö och vintern och vara negativ under det kalla halvåret, men inte okej att hata värme och sommaren. då är man helt plötsligt en "glädjeförstörare" och "jätte negativ?")
 
사. Vill bort bort bort från allt som är sämst och vill bara åka till något ställe där jag kan aaaaaaaaandas och leva. helst nått ställe med fin arkitektur. (fun fact älskar arkitektur!!!!!!)(hade jag inte varit så skoltrött i nian och hade inte skolan varit så uppstyrd (rädd att jag bara skulle få göra saker inom arkitekturen som är tråkiga och not my style) hade jag sökt någonting arkitektur relaterat. om det nu finns. annars måste en väl gå teknik tre år först och sen söka arkitektur. fy vad tråkigt. tur jag inte gjorde det.)
 
okej slut på den listan men här kommer en ny lista på saker jag planerat att göra i sommar (gör er berädda för stordåd):
 
1. se alla hsm filmer!!!!
2. läsa m å n g a böcker.
3. må bra.
 
slut på listan och godnatt. (hehe ska ej sova men en kan ju låtsas på bloggen iaf).
https://open.spotify.com/track/6FpGiWJHMs78QGzVAjNOlw

okejj så känner igen mig i allt (typ).
älskar också oväder, loser är B R A!!, vill också bort.

Svar: ♥♥♥

07 Jun 00.43

Älskarälskarälskar att läsa böcker. Finns verkligen ingenting bättre. + fruktansvärt fina bilder (!!!)

07 Jun 00.43
namn:
URL:

kommentera: