haru haru

 
oj hehe här var det tomt. i alla fall, vad har hänt sedan sist? jag har fyllt 18 år, handlat lite på internet (behöver ju ej föräldrars tillstånd yeah), sett lite kbs program, varit hos mammas kompisars stuga som ligger lite utanför örnsköldsvik och firat midsommar (lekte mest med barnen (lyckas alltid bli vän med alla barn, vet ej hur) och när de gick och la sig så la jag mig i sovrummet och kollade på school of rock istället pga hatar fulla vuxna). idag ska jag ut till pappas stuga där det ej finns internet (inte ens 4g/3g/telia e) så kommer vara lite bortkopplad denna vecka, men det känns faktiskt helt ok (förutom att got7 har comeback snart och jag vet inte exakt när och vill inte att de ska vara när jag inte har internet så jag missar det????). nä men nu ska jag äta lite melon och duscha. hejdå.

namn:
URL:

kommentera: