I'm not an island but an iceberg

 
일. är så less på allt? vet ingenting? är less på blogg, är less på serier, är less på människor, är less på kläder, är less på vardagslivet, är less på skolan, är bara less? och skolan. hmm. vet inte ens vad jag känner inför den. vill typ inte ha sommarlov? för vad gör en under sommarlovet? ligger hemma? kollar youtube? gifar draman/serier/youtubeklipp? gillar ej sommaren och har aldrig riktigt gjort det. det är bara varmt, tomt och ångestladdat.
 
이. fyller år om 19 dagar och det enda jag önskar mig är typ... ett job? pengar? en säker framtid? ha-ha det var ej såhär det skulle vara att växa upp. varför. jag har inga som helst (relevanta) framtidsplaner och känner mig mest osäker, rädd och frustrerad. känner mig mest som en rad oändliga frågetecken. ??????????????????
 
삼. allt är epik high just nu; map of the human soul. high society. swan songs. remapping the human soul. pieces. [e]. fever's end. 99. shoebox. epilogue. // epik high har world tour just nu men kommer ej till europa. synd. (dock tycker jag det är rätt så bra samtidigt. för varför komma till västvärlden när de finns så mycket andra bra ställen?)
 
https://open.spotify.com/album/5qkFAHQY5HKEC3YIAbCxdK

<3

Svar: <3

28 May 00.16

Relaterar så mycket till de två första styckena Emma så du förstår ej O: Du satte verkligen ord på det alltså... En får hoppas att det löser sig förr eller senare haha!

28 May 00.16

Relaterar så mycket till de två första styckena Emma så du förstår ej O: Du satte verkligen ord på det alltså... En får hoppas att det löser sig förr eller senare haha!

(Råkade radera namnet innan jag skickade och märkte inte det för än det vart för sent så skickar om samma)

Svar: allt löser sig nog i slutändan!! (och haha det är ok, har hänt mig x antal gånger...) <3

28 May 00.16
namn:
URL:

kommentera: