matte np kan ghdaghdskl

 
hej, en mening för att sammanfatta dagen: mattenationella var ett skämt och jag fattade ingenting fastän jag pluggat hur mycket som helst. blev typ arg för det var så svårt. har alltid varit helt ok på matte och har klarat proven helt ok utan att behöva plugga (snackar alltså högstadiet + ettan nu) men sen nu fattar jag ingenting alls???? va???? vas happenin??? sen att jag ska läsa matte 3 också hahaha vad tänkte jag när jag valde det *wipes tear*. när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och ba :/ thinking over my life decisions. sen såg jag ett ep 2d1n s2 och då kändes livet helt ok igen. för stunden iaf. nä nu ska jag läsa lite tablo och sova pga de e ju en dag i morgon också. visserligen en dag utan prov. dock har jag fortfarande 3 prov kvar denna vecka. save me.
 
mvh så less på skolan

tänker sticka iväg till Tokyo när jag gått ut gymnasiet. bryr mig inte om jag ej har råd måste bara bort. jag tycker du ska sticka till Seoul och andas du med.
ååååååååh. man blir ju så trött på livet.

Svar: 1 år kvar!!!!!! go go fighting

19 May 23.02
namn:
URL:

kommentera: