dream

unpretty rapstar is my main atm
 
hej hopp mår lite sådär men nu är det höstlov bless :-) :-). har träningsvärk i hela kroppen och allt gör ont både kropp och själ haha lmao. nej men tänker att det är väl höst-sadnessen som kommer (även fast höst/vinter är de bästa årstiderna??) så tänker inte låta det äta upp mig i år utan ska vara glaAaaAd. Får se hur det går. Nu ska jag beställa lite materiellt från internet haha *ge mig pengar*. Sen ska jag catcha upp med några dramer. ser aldrig sista avsnittet av serier/draman pga vill ej att det ska ta slut så jag har ett par sista-avsnitt att se nu. wish me luck & detta kommer bli sad pga vill ju inte att dem ska ta slut :-(
 
 
sidospår: funderar på att deleta allting på min instagram pga är så less ursch. men vågar inte så im gonna stick to not posting for a while :-)

namn:
URL:

kommentera: