someday

 
Igår var vi på bildmuseet och det var fint som vanligt. modern konst är <3. Idag var jag och hälsade på min två veckor gamla kusin som var s-å fin åh. verkligen så fin. + jag är ju baby whisperer. sedan har jag haft tandvärk i ca en vecka och det har varit hell varje gång jag drukit/ätit någonting kallt, eller helt enkelt bara vistats ute (pga kallt ute och då blev det kallt i tänderna och det gör s-å ont), men jag har fått en tandläkartid imorgon vilket känns bra. haha alltså är serri hos tandläkaren varje månad lol är så less på tandställning klsfnhakdghdjg försvinn. ska även fara och få nya glasögon på onsdag pga min syn har blivit ännu sämre så mina nuvarande glasögon fungerar inte riktigt, så jag ska dit och få lite starkare. haha håller på att bli gammal, min kropp bara sakta bryts ner. 

namn:
URL:

kommentera: