embrace of silence

 
oj hej vad glad jag såg ut. insåg för någon dag sedan att det finns filter på min webbcam, haha cool. i alla fall, vad har hänt sedan sist? inte så mycket. har firat jul, haft jullov, sett många filmer, klippt mitt hår, firat nyår med finaste vännerna, beställt saker från internet och sett friends. najs. bra lov. nu är det bara en termin kvar av skolan och jag har fortfarande inte bestämt mig ifall jag tycker det är bra eller dåligt. förmodligen en blandning, pga sköönt att skolan är slut men samtidigt??? nu då??? vad gör en nu??? de e inte så lätt att få jobb på något ställe där en faktiskt vill jobba. samt längre fram, vad vill en jobba med när en blir äldre och inte bara "jobbar här lite tillsvidare". karriär??? hmm svårt. ska träna lite och sen se på lite friends. ser om allting för 1654651 gången!!!! alltid bra.
 
open.spotify.com/track/1qD8aL3CA2I0rzSPrPO7mY

aah så vacker!!! <3

Svar: tack så mycket!! du är också fin <3

11 Jan 21.03
namn:
URL:

kommentera: