hello

 
heyo. im back. efter ca ett halvår. som vanligt då. sedan sist har jag varit i fjällen, tagit studenten, varit i skåne, ifrågasatt min existens och framtid, försökt kolla ikapp på return of superman så har sett ca 20ep av det också, funderat över tatueringar. börjat universitetet har jag också hunnit med.
 
egentligen vet jag inte varför jag skriver detta just nu pga är helt sluutköörd i huvudet. har skrivit hemtenta k o n s t a n t sedan kl10 imorse. det är typ 18h30min wtf är på riktigt död har inte ens ätit någonting idag lolz tänkte inte ens på det +hade varket tid eller lust. har aldrig förstått folk som ba "pluggade hela dagen!!!! no sleep no food just study!!!" pga har alltid ba "???? h u r kan ni bara plugga en hel dag?? vad har ni ens pluggat??" men nu jag ba :-) livin that uni life :-) har läst typ 7 artiklar och sammanlagt 500 sidor om föremåls betydelser varav 1/3 av texterna var på svenska, 1/3 på engelska och 1/3 på norska. :-) är iaf klar nu fiNALLY. vi ses någon dag när mina tankar förhoppningsvis är lite klarare.

namn:
URL:

kommentera: