cruel world

 
Ser fotbolls VM och har maraton av 'shut up flower boy band'. Mitt rum är varmt och ljust och det är irriterande för kan ej sova. Tror jag sovit ca 2-3 timmar varje natt sedan i söndags. Vet inte ens vem jag är eller vad jag gör längre. Känner mig sleep deprived men kan. inte. sova.
(Förlåt om jag krossar er perfekta sommarbubbla nu men jag gillar verkligen inte sommaren. Inte alls. Nä ursch det får gärna bli höst och vinter nu).
 
Ska se hello counselor med infinite nu. Godnatt lol.

winner

lee seunghoon / nam taehyun / lee seunghoon
 
okej men ärligt hur fina är inte winner's teaser foton?!?! se alla h ä r (pls).
(och det hände någonting så dessa bilder blev asdåliga och pixliga men äh

good luck

Hej. Har varit borta. (Fast egentligen har jag bara inte orkat skriva, det händer ibland.)(Ganska ofta.) Men jag har faktiskt varit i vår stuga (=inget internet alls, inte ens 3G). Jag skulle egentligen vara där ute ända tills på fredag, men valde att åka hem igår istället pga kände att jag inte ville vara kvar. (Fick internetabstinens och det var inte kul alls.)(Damn you emma varför är du så beroende av internet?). Det har i alla fall släppts många nya bra låtar och comebacks medan jag varit borta, så nu har jag lyssnat ikapp på de flesta av dem. Bra. Achievement.

the visitor


are we late?

Har fått sommarlov nu, fastän det inte riktigt känns som det. Vet inte varför. Kanske för att jag behöver skarpa och tydliga linjer som bryter av och visar att nu, just nu, händer en förändring. Vi hade nästan ingenting under veckorna innan avslutningen och alla gick mest runt och väntade på att sommarlovet officiellt skulle börja. Det var "halvt sommarlov, halvt skola" och jag märker att det inte fungerar att ha det så för mig, för nu känns det som att det fortfarande är 50/50.
 
Helt ärligt så tänker jag mest på det faktum att bangtan kommer till sverige i juli och att winner har släppt sin första teaser video som är s å - f i n. Dör inombords.

go green

Nu har jag i princip ingenting kvar i skolan och mitt huvud är redan inställt på sommarlov. Ikväll ska jag (kanske) grilla och spela brännboll med min lillasysters klass (fastän jag är kass på brännboll) eftersom de har någon slags version av "klassens dag". Har endast ritat, fått reda på mitt mattenationella resultat och kollat på kanal9 program. (Har kollat på b.a.p's nya video ett x antal gånger också).