♫ take it slow // taeyang

Junseo vet hur det är.
 
(Har inget att säga förutom att jag förmodligen borde fotografera lite mer än vad jag gör du //=ingenting// och att jag borde göra roligare saker än att plugga (snarare försöka plugga) på eftermiddagarna och kvällarna. Men dagarna är ju så himla korta. Jag hinner inte med mer än så på 24 timmar.)

När man försvinner & trasslar in sig själv i labyrinten

*tog bort bilden*
 
Nä men alltså jag har typ glömt bort hur man bloggar?? På riktigt?? Kan varken fota eller skriva så det ser bra ut och då känner jag mest: nä. Men kan ju försöka ändå. Leta fram lite gömda kunskaper, eller någonting. I alla fall. Läser mycket på wikipedia (säker källa lmao) om allt och ingenting. Nu senast om humanistiska rättigheter i nord korea (idk why, blev nyfiken), kom sedan in på historiska personer i nord korea och lyckades tillslut klicka in mig på någon slags självmords-serie bland koreanska kändisar. Läste alla deras historier och sen kom jag på att jag borde se "noriko no shokutaku / 紀子の食卓" (andra delen på "jisatsu sākuru / 自殺サークル"), så då gjorde jag det. Dock fick jag ont i huvudet och somnade. **achievement**

Turkiet

 
 
 
 
 
Hängde lite i Turkiet i somras. Lite halvtaskiga bilder för jag orkar inte flytta över bilderna till datorn med cs6 så dessa är endast redigerade i elements, men äh. Turkiet var fint i alla fall. Vill också bo i en bergssluttning någonstans. I'm jealous.