Norrsken

 
Borde plugga: matte & ekologi. Gör istället: pluggar inte matte eller ekologi, utan ser roommate & kntm14 istället. Prioriteringar. Sedan var det också norrsken här i umeå ikväll. Det var fint. Har aldrig sett det förut. Däremot var det väldigt svårt att få bra bilder på. Speciellt om man 1) inte fotograferar så bra 2) inte redigerar så bra 3) inte har något stativ så allting blir skakigt 4) är jag. Det var fint ändå. Nu ska jag fortsätta titta på roommate och gråta lite åt jacksons hår som är b-o-r-t-a. *:(*

♫ 로이킴 - 가을에

 
När Roy Kim har släppt ett höstalbum då är det höst på riktigt.

♫ umbrella // younha

 
Varvar mellan att vara sjuk och sjuk-men-inte-tillräckligt-för-att-stanna-hemma, och känner mig mest halv. Vill vara produktiv och kreativ men det enda min ork räcker till är att se draman och mix&match. Förstår inte varför jag aldrig kan bli sjuk på riktigt, och vara det i någon vecka eller så tills det går över. Istället för att gå omkring och vara _nästan_ sjuk i flera månader. Både onödigt och jobbigt.