The fault in our stars

Gick hem från skolan i tisdags för jag hade ont i huvudet. Det visade sig att jag hade feber och har nu varit hemma idag. Legat i sängen, sett på Grinchen, lyssnat på midnight memories och försökt skriva lite på en historia uppgift. Har inte orkat med så mycket mer. Ska vara hemma imorgon också, men tänker försöka ta mig till skolan på fredag för jag vill inte missa julavslutningen.
 
Håller på att läsa The Fault In Our Stars för tredje gången för åh den är så fin. Läste idag att den ska filmatiseras 2014 så jag kollade in skådespelarna och vilka som skulle spela de olika rollerna, och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Vet inte ens ifall jag vill se filmen? I mitt huvud är denna bok jättefin och alla karaktärer är fina och bra, men för mig ser de inte alls ut som de som kommer spela i filmen. Ingen ser ut så som jag föreställt mig, så jag vet inte. Måste nog se den i alla fall, när den kommer ut. Hoppas den överträffar mina förväntningar. Historien är ju så himla fin så det blir nog en superfin film i alla fall, även ifall det inte blir som just jag tänkt.

Jag vill läsa den!

19 Dec 00.11

Du får krya på dig <3 <3

Kramisar

19 Dec 00.11

Superfin blogg! Skulle bli jätteglad ifall du kunde kika in på min och kanske lämna en kommentar:)<3

19 Dec 00.11

Visst är hon :D

19 Dec 00.11

Hoppas du blir bättre tills imorgon då, krya! :)
Har du några planer för din ledighet då? :)
BTW, fin blogg! :)

19 Dec 00.11

Nu har jag lagt upp ett inlägg med mina första intryck av S4an! :D

Svar: åh vad roligt!!

19 Dec 00.11

Känner exakt samma sak när det kommer till the fault in out stars. Det är en av min absoluta favorit böcker, men man får ta filmen med en nypa salt och titta ändå. Hihi.

Hoppas du mår bättre snart!

19 Dec 00.11

Svar: Tusen tack!

19 Dec 00.11

Har hört mycket bra om The Fault In Our Stars så har blivit jättesugen på att läsa den! :)

Jag hoppas du mår bättre nu!

19 Dec 00.11
namn:
URL:

kommentera: