While struggling to find you who cannot be seen

Jag har 500 olästa inlägg på bloglovin' och säkert tio skoluppgifter att göra (varav hälften redan borde vara gjorda). Hur hittar man motivation till att göra saker? Hur hittar man motivation för att fortsätta? För någon vecka sedan var jag på promenad med mina syskon, och min lillebror frågade mig: "Emma, hur hittar man egentligen kompisar?" Jag försökte svara, men fann ingen bra svar. Hur gör man egentligen? I söndags var det första december, första advent och årets första riktiga snö föll äntligen från himlen och istället för att smälta direkt den landar, så stannade den. Numera snöar det när jag cyklar till skolan och jag funderar på att sluta cykla och ta bussen istället. Tycker egentligen inte om att åka buss (mest för att jag tycker det är dyrt och jag är snål) så jag fortsätter cykla, i alla fall framtill jullovet. 
 
Mitt favoritband släpper snart sitt julalbum, och första låten har redan släppts. Den är jättefin. Här är deras MV, och här är en version med engelsk text för er som tycker det är jobbigt när man inte förstår vad de sjunger.

så himla mysiga bilder åh

05 Dec 18.44
namn:
URL:

kommentera: