I want to go back but I have nowhere to go

Jullovet är slut och jag går omrking i stora tröjor och orkar ingenting. Försöker mitt allra bästa att hänga med på lektionerna men så fort läraren börjar prata, börjar jag tänka på annat; hur slitet mitt hår är, hur färgen redan börjat blekna ur, hur trött jag är, hur långt det är kvar av dagen, hur långt det är kvar till sommarlovet, att jag vill att tiden ska sakta ner för snart är det vår och varmt, och jag gillar inte värme. Jag gillar inte sommaren. Alls. Jag tycker sommaren är en jobbig årstid där man tvingas vara ute hela tiden, tvingas till att bada och tvingas till att bära shorts. Hatar allt det, och snart är den tiden här.
 
Tänker göra mig en kopp te och sätta på avsnitt nummer åtta utav exo showtime som kom ut för några timmar sedan. Åh vad jag älskar internet. Fast sharing.

åh dör vilken fin jacka/tröja!!!!

09 Jan 21.48

älskar din kofta och din blogg! kram ♥

09 Jan 21.48
namn:
URL:

kommentera: