paint it black

 
Har haft ont i magen hela dagen och höll på att avlida under mediaproduktionen. Klarade mig igenom hela dagen (fastän jag bara satt i sofforna under lunchen och kollade på hello counselor istället). På svenskan var det jobbigt och jag kände mig alldeles för svag i huvudet för att jobba (låter som jag håller på att dö eller någonting, I'm fine ok) så jag skrev ingenting på uppgiften vi nu håller på med. På tal om ingenting så är kim kibum cirka världens finaste människa som gick in på en shawol's instagram och skrev till hen att hen skulle försöka sluta göra illa sig själv och tänka positivt även när det känns som att allting är sämst. Sedan delade han lite kort med sig av egna erfarenheter och det var så fint finaste kibum (<3).
 
Funderar på att klippa mig också. Dock är jag snål och pank och vill inte lägga pengar på klippning (det är jättedyrt?? mitt hjärta: </3) då jag sparar till både ny telefon och eventuell korearesa.

bilden!!! så fin. och hoppas att du mår bättre söti!

25 Mar 19.10
namn:
URL:

kommentera: