loser loner trash

 
hello,
idag cyklar jag hem i minusgrader, ritar fult, skjuter upp en samhällskunskapsuppgift (hade tänkt jobba på grafuppgiften men hade glömt datorladdaren i skolan :/ hade bara 22% kvar och det försvann snabbt), får fina hjälpande & tröstande ord av folk på instagram (ni är finast), försöker komma på vad jag vill göra i livet etc. lite så. vet ingenting och snart är det jul, vår, student och vad ska en göra sedan? näe jag har ingen aning vad jag vill.
 
ps gör er själva en världstjänst och lyssna på hyukoh.

heej, undrar lite blygt och spontant var du fått tag på dina album (jag minns din fina samling)???

Svar: hej!! jag köper alltid från kpoptown och betalar via paypal (tydligen så är westernunion inte bra...). tycker kpoptown är de bästa pga snabba, pålitliga, inte allt för dyr shipping och även bland dem billigaste på själva albumen! :-)

19 Nov 21.38
namn:
URL:

kommentera: