disco pang pang pang

 
 
Söker jobb, bloggdesignar, förstör mina naglar, ser på Grynets Show (förövrigt bästa?), kollar youtube, går på bildmuseet med klassen, väntar på internetbeställningar, påbörjar nya kurser, spelar super mario, ser om smtm4 för 65421 gången, gör inga skoluppgifter, tänker att om fem månader tar jag studenten, äter pizza, skrattar, läser, är stressad över allt och inget. Vill så mycket men vet samtidigt inte vad.
 
Har inte gjort något vettigt alls i helgen. Hade behövt skriva en bokrecension jag ska hålla imorgon, men den sköt jag upp till 22:00 ikväll söndag så skrev den nyss. Hade inte ens läst klart boken med det brukar gå bra ändå lmao. Ska se 2d1n nu och försöka få lite sömn. Natten mot tisdag ska jag vara LOA på asc när cross gene är där :-) :-) kommer få sova 0 timmar pga det är från 03.00 till typ 07.00 pga det e ju 8h tidsskillnad och 03-07 här är 11-14 där :-) :-) men ändå kul!!!! cross gene är fina.

namn:
URL:

kommentera: